Børn, der skal til at starte i skole bliver inddelt i en førskolegruppe (Troldestuen), som har sin daglige gang i skolens lokaler.

På Troldestuen er det medarbejdere fra skolen eller SFO'en, som tager imod børnene mellem 06.15 og 07.00 og ligeledes siger farvel til børnene, når skolen lukker mellem 16 og 17.

På Troldestuen er det udelukkende børnehavens personale, som passer og laver aktiviteter med børnene i løbet af dagen.

Derved har børnene en tryg hverdag i førskolegruppen og samtidig får de kendskab til skolens medarbejdere, idet de tager imod og sender børnene hjem hver dag.

I førskolegruppen besøger vi børnehaveklassen, så børnene kan få et indtryk af, hvad de skal lave, når de starter i skole.