Dagens gang

Mandag – Fredag:    6.30 – 17.00

Kl. 6.30
Børnehaven åbner
Vi mødes i køkkenet, hvor der er mulighed for morgenmad. Vi har en hyggelig og rolig morgen, med dæmpet lys og rolig leg.

Kl. 07.00 - ca. kl. 8.30
Børnene leger på stuerne, og er der nogen som har lyst til at gå på legepladsen, er det efter aftale med voksne.
Der kommer mange børn i dette tidsrum, så de voksne har travlt med, at hjælpe børnene med at få sagt farvel til far/mor. Det er den voksne i køkkenet der kan hjælpe med at sige farvel, og vi kan vinke sammen med dit barn i motorikrummet.

Kl.08.30 - ca. kl. 9.00
Vi spiser formiddagsmad på vores stuer.

Kl. 9.15 - ca. kl. 11.00
Der er aktiviteter både inde og ude. Ved 11-tiden mødes stuerne til en lille samling, hvor der synges, spilles, læses historie eller andet.

Kl. 11.00 - ca. kl. 12.15
Vi spiser frokost på stuerne.

Kl. 12.15 - kl.14.00
De børn der har behov for at sove, har mulighed for dette. Alle andre er på legepladsen i dette tidsrum.

Kl. 13.30
Inden vi går ind, hjælper vi hinanden med at rydde op på legepladsen.

Kl. 14.30 - kl. 15.00
Spiser eftermiddagsmad.

Kl. 14.30 til lukketid
Vi leger ude eller inde alt efter vejr og vind. Hvis vi er inde, er det, som om morgenen, de stille lege der foretrækkes. Hvis der er nogen af de lidt større børn, der har lyst til at lege udenfor, er det næsten altid en mulighed.

HJÆLP DIT BARN MED AT RYDDE OP INDEN I GÅR HJEM. DET ER MED TIL AT LÆRE BØRN AT TAGE ET FÆLLES ANSVAR.

Kl. 17.00
Børnehaven lukker.